Jumaat, 7 Ogos 2009

3 bulan lagi...

en.suami bawak aku check up kat UMRA 2 minggu lepas. mmg aku x penah scan lg. so doktor pun bg gambar baby pd kami utk disimpan. tkejut juga bila wat scan 3d ni..dpt tgk dgn jelas. aku tgk wajah dia mirip zufar. sgt comel, kecik jer, mcm x sedar je dia ada dalam perut aku.. dalam kesibukkan aku sehari2, aku kdg2 terlupa luang mase utk bcakap dgn dia. mase zufar dulu, aku tak bekerja n tggl ngan en.suami..jd perhatian diberikan sepenuhnya utk zufar. sian baby..ummy abaikan dia ya..sorry.. ok lagi 3 bulan zufar jd abg..x sabar nak main dgn baby, bau dia, uish...sedap. sbnrnya takut gak nak bsalin lg...pgalaman masa lahirkan zufar mash trbayang2 lg, tp cam seronok nak tambah ahli family.. hm...
Ya Allah, permudahkan jalan untuk hamba mu ini..amin..

3 ulasan:

  1. mudah2an semuanya dipermudahkan... ye la, mcm zufar... sabo, sabo.... sayang jauh ngn anak2 intan...

    BalasPadam
  2. amin..doakan sy dpt bsama kluarga yer..

    BalasPadam
  3. yap, sudah tentu!!... apa lg yg berharga selain keluarga... anak2...

    BalasPadam