Rabu, 12 Ogos 2009

dirumah bersama zufar

off 2 hari lepas aku blk klang, settle hal2 yg x settle lg. en suami bekerja..jd aku dirumah saja seharian. mujur ada muhammad zufar yg kuat menyengih itew. dia pun dah semakin serasi dgn rumah sendiri. seronok tgk dia main dalam umah, bila petang je dia ajak keluar nak main basikal ngan anak2 jiran. kebetulan dalam taman tu ramai budak yang sebaya dengan zufar...seronok lah dia..kalau aku x bg kluar, dia tggu abah dia balik...confirm abah layanzzzz. aku brjaya luangkan mase utk tanam pokok cactus. sgt puas hati...sbb aku sgt suke pokok cactus! comel dan unik. nampaknya akak zakiah juga sudah berjinak2 dgn pokok cactus. aku tgk dia baru beli anak2 cactus n buat taman mini...wah...x bole jadi ni..usaha membiak taman cactus aku harus dipergiatkan...lgpun pokok tu siram dua mggu skali jer...so x pe kalau kena tggl2. zufar pun tak kacau sbb ada duri tajam...hihihihi...seronoknyer....

2 ulasan:

  1. mana gumbo kaktusnyer??!!! rumah impian ku adlh seperti rumahmu, setingkat dn ada tanah!!! wahhhhhh.... bestnye...ad tanah baru real aktiviti tanam menanam ni.... yeah!!! cayok2!!! tanam more cactus!!

    BalasPadam
  2. insyaallah..nanti aku free, leh aku tempekkan gambo cactusku itew..msh dlm proses perpindahan pasu skrg nih..

    BalasPadam