Khamis, 19 Februari 2009

seminggu dua yang tak de hasil


bangun tido, siap2, kadang2 breakfast, kalau dah lambat x payah la..., terus masuk keta, start kete, panaskan enjin, kalau dah lambat sgt.. masuk gear dan jalan...(tgk je la bape lame kete tu tahan)
nyanyi..nyanyi..sampai office. wat la ape yg patut, bukak laptop check mail..pergh!!!penuh!!
kalau la mail ni bole aku bace semuanye.. foward kat org lain dan jgn tersalah foward hihihi (nanti fatin marah ; wei!!!!!!mail box aku dah penuh ngan mail aku yg ko foward balik!!! wakakaka!) jgn marah...nanti ko lambat kawin beb! hm...ituiniituini...dah petang..bole balik umah..zufar dah tggu...ape lagi, pecut je la kancil yg melompat-lompat di atas jalan itu..esok pun macam tu..luse pun cam tu...tulat pun camtu..seminggu pun camtu...boringnyeee
kenape seminggu dua ni mcm tak de hasil jek ek.. klu bole, aku nak wat 1 benda satu minggu (sekurang2nyer) baru la aku bole tido dgn lena..
jeng..jeng..jeng...ada projek baru..wah! seronok..seronok..seronok...
agak2 bile leh siap? sape teka betul bole ketawa sampai pengsan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan