Sabtu, 28 Februari 2009

hari2 yg telah kulewati...

macam bagus je title..hihihi
aku balik klang offday hari tu..lame dah x balik..
macam2 serangga en.suami ternak...makanya dengan rela hati sebagai seorang isteri yang terkadang boleh tahan solehah aku pun menyempurnakan keadaan bilik yg kurang indah. mlm tu en suami hantar aku ke hotel dynasty kl sbb aku ade kursus kat pwtc. dah lame x wat keja2 kursus ni.. klu dulu aku takut2 nak bercakap kat depan, skrg tidak lagi. mgkn sbb status mbuat diri lbh berkeyakinan utk brgaul. hahaha poyo! duk hotel ni mmg best! bilik dia cantik. toilet dia pun cantik! service pun ok. dan yg plg pntg breakfast dia sedap!!!!! 2 hari aku kursus kat situ, malam2 aku kursus kat sogo, carefour, jusco plak. jadi penat sikit. pulaknyer sogo tgh wat sales. aje giler..
perempuan n shopping x dpt dipisahkan.. wa...besh gilesh..
paling klaka dalam bilik hotel yg sedang menayangkan cerita hantu tv3, dgn penonton yg berselimut dan takut2 sbb tgk mata fasha sanda ada titik wane itam dan yg lain wane putih, tibe2 ade org ketuk2 pintu, yg confirm2 wat penghuninya terkejut. sbb ketukan n bunyi loceng yg bertubi2 silih berganti, kitaorg (aku n roomate) melangkah terjengkit-jengkit ke pitu bilik n mengendap melalui cermin lubang di pintu bilik hotel itu. pergh...x de org siut! makanya kami pun berlari seeperti pelumbe pecut terus ke atas katil dan kedalam selimut. wakakakaka! penakut! tibe2 pintu diketuk lagi dengan suare sorang perempuan china yg marah2 sbb laki dia kurung kat luar. aku pun brsepakat utk duk diam2 dlm bilik. aku tekan la button do not disturb! n tido. badan pun dah penat. malas nak pk masalah hantu @ org..kroh! kroh! kroh! ngantuk betul budak ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan