Ahad, 31 Januari 2010

mimpi sedey

aku dapat kol dr hospital...kata en.suami excident...bkn itu saja, malah dia dah x de...
tibe2 aku rasa kaki aku lemah longlai, sekeliling aku gelap gelita..bap!!! aku jatuh. pengsan entah brapa lama.. bila aku sedar semua urusan sudah selesai dilakukan oleh keluarga..
aku diam, x ckap ape2, aku x bole pk, aku pandang anak2..aku x bole sedih dpn mereka...tp air mata aku jatuh sendiri..aku rasa mcm mimpi, dan aku brdoa semoga ini mimpi...aku x henti2 berdoa..
kenapa abg tgglkn ummi??? aku jerit dlm hati.
kenapa abg???
mcm mana dgn anak??
semua persoalan x de jwapn..
yg ada cume rasa kosong dlm hati aku..
berhari2 aku cuba pujuk hati terima kenyataan
berhari2 aku x berkata2
aku rasa sepi..
aku bdoa lagi..."mudah2an ini hanya mimpi"
sedang aku mengesat air mata tdgr suara fateeh menangis nakkan susu
aku bangun dr pembaringan...Alhamdulillah...mmg aku mimpi..

tp walaupun mimpi satu hari moody sbb mimpi cam gini...ishk...tak mau le mimpi camgini lagi..

p/s: ai le biu en.suami!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan