Ahad, 25 Oktober 2009

ke kedai bunga

ke kedai bunga puan julia buat saya separuh kemaruk. bunga lavender yg tibe2 menjadi minat saya terus disambar bersama pasunya. harap2 sempat lah saya menggubah sebelum si kecik ini keluar. tidak lupa pokok cactus sebanyak 12 pasu chumel yg emak belikan sepanjang percutiannya di cameron highlands minggu lepas. hajat di hati nak ikut juga tp kerana saya sudah terlalu sarat maka terpaksa mengalah dan berharap dapat kesana lagi ujung tahun nanti...boley ke en.suami...?
saya juga ada membeli bunga ini...santekk kan..

pasu besar utk cactus dah beli cume blm pindah kan saja. hari ni sume pokok2 ini akan di bawa ke rumah yg aku rindu itew.. walaupun cuti utk berpantang, tp bercucuk tanam mesti bule kan.. x sbr mghijaukan rumah..moga2 juga zufar x kcu bunga2 umi. dan setakat ini mmg dia x usik lagi.. wah! seronoknya becuti panjang di rumah..klu ada kesempatan untuk online nanti akan saya upload kan gambar2 bunga2 saya yek!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan