Sabtu, 12 September 2009

Balang kuih raya


so...inilah dia balang kuih raya pertama yg aku telah hasilkan...cume blum jumpe bunga yg sesuai utk deco pd bakul...ingat nak cari bunga lily warne putih...tggu off day utk ke kedai bunga...x sbr rasa. ada juga yg bertanya akan harga...hm...rasanya kalau guna bakul rotan mgkin boleh dijual pada harga rm80 ringgit satu set.

bagaimanapun, untuk mereka yang tidak mahukan bakul terdapat juga pilihan tanpa bakul yang dijual pada harga rm50 ringgit per set. contoh gambar adalah seperti dibawah.

balang2 kuih ini dihasilkan sendiri oleh abang saya..malah anda juga boleh saya terus membeli di kedainya (Baby Shop) yang terletak berhampiran dengan politeknik pasir gudang. selain itu kedai pakaian kanak2 itu juga sedang membuat promosi bersempena sambutan Hari Raya yang bakal menjelang tiba. terdapat pelbagai pilihan jenama pakaian bayi seperti Fiffy, Tollyjoy, Pureen, Al-amin kids, GAP, dan banyak lagi dari umur newborn hingga 12 tahun. malah kedai ini juga menyediakan peralatan dan keperluan untuk bayi seperti botol susu, barut bayi, tisu basah, buaian, stroller, mainan bayi dan kanak2 serta banyak lagi. Selamat berhari raya!

BABY SHOP
No.51, Jalan Intan 13,
Taman Cahaya Masai,
81700 Pasir Gudang,
07-2527433
012-7596157 (En. Zack)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan